Spor

GS – Dortmund Maçına TRT Spor Skandalı Damgasını Vurdu

Dün akşam oynanan ve yayın hakları D-Smart’a ait olan Galatasaray – Borissia Dortmund maçı TRT Spor resmi internet sitesi üzerinden yayınlandı. Skandal olayın ardından jet özür geldi.

Dün oynanan Galatasaray – Borissia Dortmund karşılaşmasında TRT Spor büyük bir skandala imza attı. Resmi internet sitesinin PTT 1. Lig bölümünde Elazığspor – Manisaspor başlığıyla Galatasaray – Borissia Dortmund maçı yayınlandı. Yayın 70. dakikalara kadar sürdü.

TRT Spor resmi sitesinden Elazığspor – Manisaspor karşılaşması maskesi altında Galatasaray – B. Dortmund karşılaşmasının verildiği yayında D-Smart Logosunun açıkça görülmesi yayının korsan olduğunun anlaşılmasını kolaylaştırdı. Durum ancak 70. dakikalarda fark edilerek yayın kesildi.

Maçın bitmesinin ardından D-Smart Spor spikeri Ali İsmet Ural duruma tepki göstererek TRT Spor yetkililerini eleştirdi. “Ahlaksızlığı devletimiz nasıl çözecek? Böyle işi bilmeyen adamları devlet kanalında iş başına getirirseniz böyle olur. Bu terbiyesizliği nasıl çözeceğinizi çok merak ediyorum. Maalesef bizde bu işler böyle yürüyor. Ülke olarak buna alıştık.” şeklinde konuşan Ural’ın ardından TRT Haber ve Spor Yayınları Dairesi Başkanı Nasuhi Güngör twitterdan özrü dileyerek sorumluların bir an önce bulunacağını belirtti. İşte o tweetler.

Comments
To Top